دیوارپوش

دیوارپوش

پریزهای دیواری

دیوارپوش ورقه ای انعطاف پذیر از کاغذ، پارچه، پلاستیک و ... است که معمولاً از مواد چاپی متنوع با نقش ها و طرح های مختلف ساخته می شود تا به عنوان دکوراسیون به دیوار چسبانده شود و تزئین و نقش متفاوتی ایجاد کند. محافظت نیز دارد دیوارپوش علاوه بر کاربردهای دیوارپوش می تواند به عنوان عنصر زیبایی در هر نوع فضا و مکانی مورد استفاده قرار گیرد.

انواع این محصول با طرح های مختلفی تولید می شود که بسته به دکوراسیون مورد نظر برای ساخت و سازهایی با کاربری های متفاوت استفاده می شود. انواع دیوارپوش های مناسب برای فضای اتاق خواب، نشیمن منازل مسکونی و یا در ساختمان های اداری و تجاری به دلیل کاربرد وسیع و متفاوت قابل استفاده بوده و مورد توجه قرار می گیرند.

استفاده از دیوارپوش نیز به عنوان پوششی مناسب در مواقعی که دیوارپوش آسیب می بیند استفاده می شود. این محصول به عنوان یک پوشش تزئینی و روکش با طیف های متنوع و طرح های زیبا به عنوان گزینه ای عالی و وسوسه انگیز به شمار می رود. برای ایجاد فضایی مناسب با حسی فوق العاده می توان از دیوارپوش ها استفاده کرد.

این محصول برای ایجاد فضایی باشکوه برای استفاده در انواع محیط های مجلل مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند در هماهنگی با طراحی کاشی، سنگ و سایر اجزای ساختمان داخلی مورد استفاده قرار گیرد.

شرکت های معتبر این محصول را متفاوت طراحی کرده اند و این محصولات را با کیفیت بالا به مشتریان عرضه می کنند.

پارتیشن دکوتاپ به اجرای بهترین دیوارپوش ها و دیوارکوب ها در این زمینه می بالد



قیمت دیوارپوش

    دیوارپوش


    انواع دیوارپوش

    این محصول با طرح ها و متریال های مختلفی به بازار عرضه می شود و هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند، بنابراین می توان از آنها به عنوان پوششی مناسب برای انواع فضاها استفاده کرد.انواع آن عبارتند از:

    دیوارپوش های مخملی،تولید کننده دیوارپوش ، پارچه، چوب، کارخانه تولید کننده دیوارپوش، - ديوارپوش pvc، پانل پی وی سی، چاپ شده و روکش پی وی سی

    که با طرح ها و نقشه های مناسب و رنگ های دلخواه ارائه می شوند و بهترین گزینه برای فضای مورد استفاده هستند و بهترین گزینه برای جلوه دادن فضای منزل می باشند.

    دیوارپوش های ام دی اف و پی وی سی و دیوارکوب 16 میلی متری نیز از انواع دیوارپوش ها هستند.

    کاربرد دیوارپوش

    تقریباً در هر محیطی از جمله محیط های مسکونی و اداری قابل استفاده هستند و از آنجایی که انواع مختلفی از آنها در بازار وجود دارد، انتخاب برای مشتریان آسان تر شده است. برای استفاده از این محصول مهم است که کیفیت انواع مختلف آن مطلوب باشد و بتوان انتخاب کرد که برای چه نوع محیطی استفاده می شود.

    این محصول به طور گسترده در هتل ها، بیمارستان ها، سالن های ورزشی، اتاق های کنفرانس، بانک ها و در واقع در شرکت ها و ادارات استفاده می شود.

    نکات مهم در انتخاب دیوارپوش

    هنگام انتخاب دیوارپوش، اولین متغیری که باید در نظر گرفت میزان فضای به هم ریخته یا ایزوله برای استفاده از آن است.

    دیوارپوش های طبیعی بهترین نوع این محصول برای فضاهای شلوغی هستند که با ظرافت نمایش داده می شوند.

    ماندگاری و کیفیت این محصول در محیط مورد استفاده حائز اهمیت است و سبک خاص به کار رفته در طراحی آن باید با فضای کاربرد هماهنگ باشد در ضمن آنهایی که بادوام بوده و قابلیت شستشو و نظافت برای مکان ها را دارند. شلوغ تر هستند مناسب ترند برای سرزندگی فضای داخلی خانه ها می توان از رنگ های مختلف با طرح های مختلف استفاده کرد.

    دیوارپوش های ویژه و کاربرد آنها

    دسته خاصی از انواع آن برای استفاده تخصصی در معماری داخلی محیط ها و مکان های خاص استفاده می شود که برخی از انواع این دیوارپوش ها به صورت سفارشی طراحی و عرضه می شوند.برخی از سازندگان آن طرح‌های شخصی‌سازی شده را در رزومه خود برای تزئین مکان‌های خاص دارند، بنابراین آنها را برای سایر علاقه‌مندان قابل استفاده مجدد می‌سازند.


    بهترین نوع دیوارپوش

    از آنجایی که در زمینه دکوراسیون داخلی و معماری از متریال های مختلفی برای تزیین فضا و پوشش مناسب دیوارها استفاده می شود، پیشنهاد طراحان این است که دیوارپوش ها انتخاب مناسبی هستند و بهترین انواع دیوارپوش ها ویژگی های خاص خود را دارند. هنگام تهیه دیوارپوش باید این عناصر را در نظر گرفت تا قابلیت استفاده آن افزایش یابد.

    بهترین انواع این محصول علاوه بر داشتن ظاهری زیبا باید دارای ماندگاری بالا و کیفیت مناسبی برای استفاده در شرایط مختلف محیطی باشد.

    انتخاب پوشش دیوار باید با توجه به مساحت مورد نظر فضا انجام شود که معمولاً برای اتاق های کوچک با مساحت کم رنگ روشن و برای فضاهای بزرگ با رنگ های تیره استفاده می شود.

    ویژگی های مناسب دیوارپوش ها

    دیوارپوش ها از مواد مرغوب ساخته می شوند و در انواع مختلف قابل شستشو هستند، بنابراین می توانید از نوع تمیز شونده خریداری و استفاده کنید.

    نصب و راه‌اندازی آن‌ها نسبت به سایر رنگ‌ها یا مواد آسان‌تر است، بنابراین می‌توانید کیفیتی را که می‌خواهید در کمترین زمان انتظار داشته باشید.

    برخی از انواع آن ضد آب و سبک هستند و برای محیط های مختلف مناسب هستند.

    برخی از انواع این محصول ضد اشتعال با کیفیت هستند و نیازی به آب بندی در محل نصب ندارند.

    برخی از انواع به دلیل نوع خاص خود به عنوان عایق حرارتی مناسب عمل می کنند و در واقع عایق مقاومی برای پوشش دیوارها ایجاد می کنند.

    اجرای دیوارپوش

    برای جلوه دادن فضای مورد نظر، دیوارپوش ها ساده ترین راه برای تزیین دیوارها به حساب می آیند و بسیار محبوب هستند.اجرای هر نوع متفاوتی از هر سبک خاص با نوع دیگر متفاوت است. بسته به انتخاب مشتریان در سبک های مختلفی ساخته می شوند. شکل و نوع متریال آن‌ها باعث می‌شود از آن‌ها به روش‌های مختلف استفاده شود و در واقع بسته به مواد به کار رفته متفاوت اجرا می‌شوند.

    چسباندن دیوارپوش ها دیوارپوش در کرج با مواد مناسب با متریال آنها برای هر نوع فضا انجام می شود. قیمت خرید و هزینه در نظر گرفته شده برای اجرای آن متفاوت است.

    انواع دیوارپوش

    دیوارپوش ها انواع مختلفی دارند که با طرح های متنوع تولید می شوند و در انواع ساختمان ها با هر نوع کاربری مانند: هتل، ادارات، مدرسه، منزل، شرکت و ... قابل استفاده هستند.

    زمانی که دیوارها در اثر آلودگی یا سایر عوامل محیطی آسیب دیده و رنگ آنها تغییر می کند و یا در اثر رطوبت یا سایر عوامل محیطی پوسته پوسته می شوند، نیازی به صرف هزینه های زیادی مانند رنگ و… اینطور نیست و فقط با پوشاندن دیوارها علاوه بر زیباسازی دیوارها می توانید در هزینه ها صرفه جویی کنید. دیوارپوش یک پوشش دکوراتیو بسیار زیبا و مدرن در طرح ها و رنگ های مختلف است که بهترین انتخاب برای زیباسازی و زیبایی دیوارها می باشد.

    انواع دیوارپوش برای ایجاد فضایی زیبا، مدرن و مجلل مورد استفاده قرار می گیرد و می توان از آن با طرح ها و کارکردهای مختلف استفاده کرد.امروزه بسیاری از شرکت های مطرح دنیا که در زمینه دیوارپوش و ؛; دیوارپوش هایی با نقش و رنگ های زیبا و منحصر به فرد طراحی می کنند و این محصولات را با کیفیت بالایی در اختیار مشتریان قرار می دهند.

    انواع مختلف دیوارپوش

    دیوارپوش ها دارای طرح ها و متریال های مختلفی هستند که هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارند.و بنابراین می توان از آن به عنوان پوششی مناسب برای فضاهای مختلف استفاده کرد.

    انواع دیوارپوش با توجه به متریال مورد استفاده عبارتند از:

    دیوارپوش چرمی

    دیوارپوش های مخملی

    دیوارپوش کاغذی

    روکش دیوار چوبی

    دیوارپوش پارچه ای

    روکش دیوار آلومینیومی

    روکش دیوار سنگی

    دیوارپوش چاپ شده

    روکش دیوار شیشه ای

    روکش دیوار با روکش پی وی سی

    دیوارپوش ها انواع مختلفی دارند که در بازار با طرح ها و جلوه های مختلف در جلوه های زیبا در دسترس عموم قرار می گیرند، انواع دیوارپوش ها با طرح و رنگ های مناسب عرضه می شوند و بهترین انتخاب برای فضای مورد استفاده می باشند. بهترین انتخاب برای جلوه دادن خانه شما

    کاربرد دیوارپوش

    در مورد دیوارپوش ها می توان گفت که تقریباً در همه مکان ها اعم از منزل، شرکت، مدرسه، بیمارستان، اداره و ... استفاده می شود و به طور کلی هرجا که دیواری باشد ممکن است دیوارپوش دیوارها وجود داشته باشد. انواع مختلفی از دیوارپوش ها در بازار موجود است که انتخاب را برای مشتریان آسان می کند و حتی افراد مشکل پسند نیز دست خالی برنمی گردند. قبل از انتخاب دیوارپوش باید به کیفیت و کیفیت آن توجه کرد تا از انتخاب راضی بود.

    نکات مهم در انتخاب پارتیشن

    در انتخاب دیوارپوش باید به تزیینات دیواری که دیوارپوش سنگی روی آن ها اجرا می شود توجه کرد.

    دیوارپوش های طبیعی بهترین نوع دیوارپوش هستند و در دیوارهایی که شلوغ هستند بهترین تاثیر را نشان می دهند.

    دیوارپوشی که انتخاب می کنیم باید با فضای اطراف هماهنگی داشته باشد و طرح زیبایی را اجرا کند.انواع دیوارپوش که قابل شستشو و شستشو بوده و ماندگاری بالایی دارند بهترین انتخاب برای مکان های عمومی و شلوغ می باشد.

    برای داشتن خانه و خانه ای نشاط آور و نشاط آور می توانید از کاغذ دیواری هایی با رنگ های شفاف، روشن و ترکیبی استفاده کنید.

    استفاده از دیوارپوش های خاص و منحصر به فرد

    یک سری دیوارپوش وجود دارد که در مکان های خاص و در معماری داخلی محیط مورد استفاده قرار می گیرد که برخی از آن ها با اندازه گیری طراحی و ارائه می شوند، برخی از تولیدکنندگان طرح های شخصی سازی شده را در رزومه خود قرار داده اند تا اگر شخصی را دوست دارید بتوانید آن را سفارش دهید

    برخی از مزایای استفاده از دیوارپوش

    بسیاری از دیوارپوش ها، همانطور که در بالا ذکر شد، قابل شستشو و تمیز هستند. بنابراین اگر کودکی بازیگوش در خانه دارید که همه جا را خط می کشد و یا می خواهید برای مکان های عمومی دیوارپوش داشته باشید، می توانید از این نوع دیوارپوش ها استفاده کنید.

    اگر می خواهید دیوار فرسوده خود را تعمیر کنید، پس باید هزار کار انجام دهید، مانند خرید رنگ، خرید قلم مو، خرج کردن هزینه های گزاف، استخدام نقاش و علاوه بر این، باید زمان زیادی را صرف کنید، اما همه اینها با پوشش دیوار خلاصه می شود. شما می توانید و می توانید از دیوارپوش ها علاوه بر صرفه جویی در تمام موارد فوق استفاده کنید. پول کمتری خرج کنید و وقت خود را هدر ندهید و از همه مهمتر در نهایت به چیزی بسیار زیباتر و جذابتر از آنچه انتظار دارید دست خواهید یافت.

    برخی از دیوارپوش ها سبک وزن و در عین حال ضد آب هستند که برای اکثر محیط ها مناسب است.

    نویسنده مطلب: مهدی میرزایی

    مهدی میرزایی

    پاسخ دهید

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...