ماربل شیت

ماربل شیت

سنگ ماربل شیت بهترین ایده برای پروژه های دکوراسیون و طراحی خانه است زیرا یکی از متنوع ترین و بادوام ترین سنگ ها در صنعت است. راه های زیادی برای استفاده از سنگ مرمر در خانه وجود دارد. از آشپزخانه گرفته تا زیرزمین، در همه جای خانه از سنگ مرمر استفاده می شود. سنگ مرمر ظاهری تازه و جذاب به خانه شما می بخشد و ارزش خانه شما را دو برابر می کند و براق ترین سنگی است که می توانید با قیمت مناسب تهیه کنید.

اگرچه می توانید از سنگ مرمر متناسب با فضای خود استفاده کنید، اما نصب آن دشوار است و سفارش آن به زمان و هزینه زیادی نیاز دارد. خوشبختانه امروزه می توان از دیوارپوش های ورق مرمر برای ایجاد جلوه و زیبایی سنگ مرمر در منزل یا محل کار استفاده کرد. مزایای بالقوه ای نسبت به سنگ مرمر طبیعی دارد.

ماربل شیت


کاربرد دیوارپوش ورق ماربل شیت در دکوراسیون داخلی و خارجی

این نوع روکش دیواری مقاومت خوبی در برابر گاز (SO2) دارد که آسیب زیادی به سطح سنگ مرمر طبیعی وارد می کند. روکش دیوار سنگ مرمر پتانسیل بالایی برای جایگزینی سنگ های طبیعی، ام دی اف و پی وی سی در صنعت دکوراسیون دارد. همچنین وزن آن بسیار کمتر از سنگ های تزئینی و آپارتمانی است که به عنوان روکش دیوار استفاده می شود. این امر منجر به یکی از اهداف اصلی کاهش تلفات در بلایای طبیعی مانند زلزله و سیل شده است.

از گذشته تا به امروز میزان استحکام، مقاومت در برابر ضربه و عایق انرژی و البته قیمت از پارامترهای حیاتی و تاثیرگذار در فرآیند انتخاب انواع پوشش و کاغذ دیواری بوده است. کاملاً واضح است که همه این مزایا را می توان در این نوع محصولات جدید مشاهده کرد. مجموعه دیوار ورق مرمر با کمک چسب در مدت زمان کوتاهی مونتاژ و نصب می شود.استفاده از سنگ مرمر با گذشت زمان تیره و محو می شود، اما روکش دیوار ورق مرمر پس از چند سال کیفیت اولیه خود را حفظ می کند.

دیوارپوش ورق از چه موادی ساخته شده است؟

روکش دیوار ورق مرمر از پلی وینیل کلراید یا پی وی سی ساخته می شود که کاملا سازگار با محیط زیست و ارزان است و البته در صنعت امروزی کاربرد زیادی دارد و جایگزین مصالح ساختمانی رایج مانند چوب، بتن و بتن می شود.من معمولا. در مقایسه با پانل های دیواری ام دی اف، این ورق های پی وی سی فاقد هرگونه حلال آلی، متانول، روغن و مواد شیمیایی مضری است که بر محیط زیست و جریان آب تاثیر منفی می گذارد و به دلیل نفوذ ناپذیری در برابر حرارت مقاوم است.

استفاده از دیوارپوش ورق ماربل شیت در کدام مکان ها رایج است؟

سنگ های تزئینی و مخصوصاً مرمر اگر در یک قصر قدیمی یا در جزیره آشپزخانه شما استفاده شود به آن ظرافت و تجمل می بخشد. همانطور که گفته شد سنگ مرمر به دلیل ماهیت طبیعی، استحکام، صافی و سطح شفاف اثری دائمی دارد و هرگز تکرار نخواهد شد. روکش دیوار ورق مرمر با عمر طولانی حدود 20-30 سال از هزینه های اضافی رنگ آمیزی و گچ کاری دیوارها جلوگیری می کند.



روکش دیوار مرمر قهوه ای با خطوط شفاف، تم خاکستری با مبلمان، مبل چرمی یک نفره، و دو گلدان گل و پرده

طراحی دیوار اتاق نشیمن و نشیمن، دیوار پشت تلویزیون، طراحی بالکن، اتاق خواب، آشپزخانه، حمام، سرویس بهداشتی، راهروها، اتاق کنفرانس و لابی ساختمان فضاهای مناسبی برای استفاده از دیوارپوش ورق مرمر در منازل مسکونی می باشد. همچنین در طراحی رستوران ها و غرفه های فصلی، مراکز خرید و تفریح، ادارات، مترو، ایستگاه های راه آهن، فرودگاه ها، فروشگاه ها، گالری ها، نمایشگاه ها، سالن ها، سالن های ورزشی، استخرها، کتابخانه ها، ابزار پلی یورتان، بیمارستان ها، کارخانه تولید کننده ماربل شيت، داروخانه ها،تولید کننده ماربل شیت، دانشکده ها. ، دانشگاه ها، دانشکده ها و دانشکده ها نوع دیوارپوشی که استفاده می شود.



بهترین طرح های دیوار لت ماربل شیت

روکش دیواری ورق ماربل شیت، کابینت کشویی سفید، ساعت و گیاه روی میز، مبلمان خاکستری و زرد، میز چوبی

سنگ مرمر سیاه

کف سنگ مصنوعی شیت سیاه با راه راه سفید برای راهرو سفید در خانه با مبل خاکستری(تولید کننده سنگ مصنوعی)

سنگ ماربل شیت سیاه یکی از شیک ترین ترکیب های مرمر در دکوراسیون داخلی است. سنگ مرمر سیاه در هر اتاقی که استفاده می کنید، مطمئناً مورد توجه همه مهمانان قرار می گیرد و همه را به داخل می کشاند. سنگ مرمر سیاه با رگه های طلایی تاثیر بیشتری دارد و با ظاهر مدرن و امروزی خود توجه شما را به خود جلب می کند.سنگ مرمر آبی
روکش دیوار روکش مرمر آبی برای اتاق نشیمن با مبلمان خاکستری و میز عسلی و صفحه سفید

دو گزینه برای انتخاب دیوارپوش ورق ماربل شیت آبی وجود دارد: تیره و پررنگ، یا روشن و آرامش بخش. طرح مرمر تیره، سلطنتی یا آبی تیره برای استفاده در هر اتاق و مرکز توجه خواهد بود. افزودن رگه های سفید به این دیوارپوش های مرمر آبی تیره به شما حس هیجان، سرزندگی و پویایی می دهد! برعکس، استون شیت، آسمانی صاف، یکنواخت و زیبا را تداعی می کند که سادگی آن اتاق شما را با شکوه می کند. این نوع دیوارپوش با اکثر لوازم شما ترکیب شده و به هر اتاقی نور، رنگ و جلوه خاصی می بخشد.

سنگ ماربل شیت سفید

دیوارپوش نوار ماربل شیت سفید برای دیوار پشت تلویزیون در اتاق نشیمن


روکش دیوار ماربل شیت سفید رایج ترین و سنتی ترین ترکیب رنگ در بین گزینه های طراحی سنگ مرمر است. اگر دور تا دور آن پیشخوان یا دیوار دارید، طرح مرمر سفید با رگه های خاکستری احتمالا بهترین گزینه برای شما خواهد بود. نگران نباشید اگرچه این ترکیب یکدست و رایج است اما اصلا خسته کننده نیست. زیرا سنگ مرمر سفید کلاسیک و سنتی است و در عین حال ترکیبی تمیز، درخشان و شیک خواهد بود. این اجازه می دهد تا رنگ و طراوت به سطوح بدون ایجاد حواس پرتی یا ایجاد فضایی کسل کننده به سطوح منتقل شود. با استفاده از این پس زمینه نسبتا خنثی، می توانید در انتخاب رنگ بندی مبلمان و سایر دکوراسیون منزل خود جسورتر عمل کنید و از رنگ های روشن و خاص استفاده کنید. استفاده از سیمان سفید در نصب سنگ مرمر سفید توصیه می شود.(قیمت ماربل شیت)


مرمر ورق ماربل شیت رزگلد
اتاق خواب با دیوارپوش فویل سنگ مرمر رزگلد با راه راه طلا، تخت دونفره با روتختی طرح دار سفید

کاغذ دیواری رزگلد طرح مرمر صورتی یا نقره ای با انتخابی خاص و در عین حال ساده و آرامش بخش است.رگه های سبک و ظریف برای آستربندی اتاق خواب، کمد یا حمام بسیار مناسب خواهد بود و می توانید ظرافت و احساس دلخواه را در مهمانان یا نزدیکان خود ایجاد کنید.

نویسنده مطلب: مهدی میرزایی

مهدی میرزایی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...